nuffnang Ads

Ahad, 24 Jun 2012

cerita hari ini ~

Assalamualaikum?

alhamdulillah esok cuti!! yeaaaaay..sbb ada sambutan hari guru 
peringkat daerah.. memang lumrah seorang pelajar yg akan menghargai cuti! sbb k0e boleh buat apa ja tanpa ikut peraturan sekolah tapi mengada bila cuti memnajang nak pulak g sekolah..haha..ok entry hari ne aku nak citer pasal aktiviti aku rini..waaahhh capek banget! iya iyalah..kerna
jalan ngak berenti-renti dehh..ne pehal pulak jadi
minah indon? hehe..ok fine, aku plan with my sister nak zalan2 cuci mata..habehkan duit! memng xelok aktiviti sedemikian..
but untuk sekali sekla dialu2kan..jan risau..hek3..
jadi kutu rayau kat cp tdi..errr..(centre point,KK)
tadi kan,, kaka aku nak tengok citer lain taw..aku pun mcm..
uwaaaa...xda kawan la nak tgk cita MAEL LAMBUNG..tapi dgn keinginan yg kuat dan mengada nak tengok jugak cita tu..aku ckp..ok la xda hal nak tgk sorang..sambil dalm hati aku berdoa xda kapel kat seat sebelah..menyampah gila tgk kapel2 yg xcukup umur nak tunjuk 'kemesraan' kat tmpat yg xsepatutnya..public hokey!..kesian mak ayah kau remaja oiiiii..xpa la..secara xlangsung aku akn ingatkan diri aku dgn benda2 camtu..syukur alhamdulillah abah umi aku didik cara2 bergaul dgn manusia sejagat..amboi ayat..xleh bla,haaaah! sebelum tu aku masa aku tengah nak naik tangga nak g hall 2..aku khusyuk ne naik tangga..tunduk kemain..aku mcm penah dengar pulak suara manusia ni..sekali tengok c IRWAN,SYAPIQ,RAYA,RAZMIN.ermm..dorang je kut..kalau ada yg xperasan tadi maaaap ye..maaap hehe.. pastu irwan ckp, "eh mira? c nashrul p beli tiket wayng mael lambung..dya sorang ja..kami maw tengok cita hantu nie" haaa..dgn bangganya..well, irwan tu sentiasa semangat bab outing2 ne..
huaaa! aku suh kaka aku hantar aku kat depan hall 2..(manja gila..padahal berwaspada ngan pilak2 yg bermcm2 gaya dari hujung rambut smpai kaki)..haha..dah tu kaka aku jalan g hall 5..dya tengok cita ape uh? snow white and blaaa3..(sorry babe aku xhengat last word cita tu..title dya penjnag sedepa!)
hehe..arr..aku booke tmpat paling vilakang..paling belakang baris K seat 01 hah! detail aku habag kat org kampung ya..
b4 movie tu mula aku tertnya2..mana nas nie.. kata nak tengok cita ne..ohya! nas tu kawan aku ya..kawan kelas..
xsmpai lima minit rupanya dya baru masuk..selang 3 seat depan aku.. so tengok la cita tu smpai kesudah..totally best jugak la..
cita dya santai gituw..tapi masa tu aku teringin gila nak tengok bohsia jalan kembali..ada zizan jugak..dan ramai yg ckap cita tu best..pelakon2 dya pun best..tapi sygnya cita tu mula lambat!
haih *sigh* but never mind la..setakat cita melayu nie konpommm kuar time raya! xpun dlm citra..keh3 (gelak jimat gitue)
haaa..malas nak cita lebih2.. gambar aku snap xbnyak sngt..
xda mood nak ambik gambar bebanyak! hee~

sementara tunggu wayang start singgah SR jap..lepakzz

penat pilih kasut..TERSNAP pulaaa..percaya..? percaya? haha

kaka aku ne pantang xsenyum~

haaah! nak cari dato' K la..boleh?
hahahahaha ;)







Tiada ulasan:

Catat Ulasan